Kbra89 Arkadaşlar bebeğim e bugün 2 ay aşıkları yapıldı ama sağlık ocağından geldiğimizden beri hep uykulu ve uyandığında da aglıyor sürekli normal mi bu durum korktm biraz
Gari_de_Gari Kbra89 benim bebişimde dün oldu 2ay aşısını normalde uykuya dalmakta zorlanırdı.Aşıdan sonra bi uykulu haller oldu,güzelce uyudu valla demeli normal 🤷♀️
Nyr195 Kbra89 ilk 2 gün böyle oluyor canım emdikten sonra hemen uyuyorlar ateşini kontrol et yeter korkma 🤲🏻♥️
_tospikannesi Kbra89 normal kuzum aşı günü bizim kide hep uyudu, uyandığında ağladı huzursuzdu ağrısı var normal annesi.. 2.günde biraz huzursuzdu 3.güne biseyi kalmamıştı canım. Saat başı ateşini kontrol et ❣
Kbra89 Ofiser Gari_de_Gari Mervenur48 Nyr195 Çok sağolun arkadaşlar içim rahatladı çok teşekkür ederim demekki normalmiş o zaman.
Mervenur48 Bizimkide uyumustu 2 gun:) sadece acikinca uyaniyodu.ama ates vs.olmadi cok sukur.4 ay asisi olduk gecen hafta o ates yapti
duruliyasmom Mrs_Asel17 gaz sorununa en iyi çare ayağının altına doğru veya yanına uyurken sıcak su torbası koymak. :)
Kuzumveben Kbra89 huzursuzluk olabilir evet canim atesini kontrol et geceleri ozellikle ama ateste olmayabilir telas yapma
Mrs_Asel17 duruliyasmom pek ise yaramadi oda ben gazdan önce soğuk die koydum ama yine ağladı uyumadı
Nyr195 Kızlar bebeklerinize göz testi yapırken kaç dakika sürüyor neler yapılıyor bilgi verirmisiniz merak ediyorumda 2 ay 20 günlük benimki yaptrcam haftaya