Papatya08 Bebeğim 13 aylık olacak anne baba demiyor Ba Ba Ba gibi ses çıkarıyor sadece normal mi 13 aylık olup anne baba diyen var mi acaba
Elika00 Papatya08 her çocuk farklıdır canım. Benim oğlum erken söyledi diye senin çocuğunla kıyaslamak doğru olmaz. Bazı bebekler çok geç konuşur. Şüphelendiğin bi durum mu oldu sadece konuşması mı
Elika00 Papatya08 normal canım geç konuşacak demek ki bol bol Kiyap oku kömüş soru sor cevap vermese de sen sor cevap vermiş gibi komuş
Elika00 Papatya08 cevap vermek derken anladığını belli eden hareketler. Mesela topun nerde diyince parmakla göstermesi, topunu getir oynayalım dediğinizde topunu getirmesi bunlar cevap vermektir. O anlamda söyledim