Kızlar merhabalar, ben şimdiye kadar hemen hemen her yumuşatıcıyı kullandım en son yumoş konsantre mavi olanda kaldım kokusu vs kalıcı neredeyse 1 yıldır onu kullanırım . Neyse şuanda ailemdeyim Annem almiş ( normalde annem çok kullnmaz koku sebebi ile astım var ama nevresimlere atar ara sıra . ) geçen markete gittiler carfursaaya onun kendi markası 3 lt olanın mavisini almiş bende iki gün önce makine çaliştirdim hızlı kuruması gereknleri petek üstüne serdim vs sabaha kadar evin içi mis gibi kokuyor:) sonra kıyafetlerimiz 2 gündür kokusu üstünde tabi fiyatını bilmiyorum ama yumoş fiyatı phalı bende evime gidince bunu alıcam tabi makineden fark eder mi bilmiyorum ama kalıcılık oluraa buna devam ederim.. birde yarım kapak koydum çok değildi