gzdonc Merhabalar; 8 aylık bir bebeğim var. Memeden kesmeye çalışıyorum emzirmeyi artık sonlandırmamız lazım. Ama bırakmıyor memede uyuyor. Emzik almıyor. Başka türlü bir yol bulamıyorum. Deneyimleyen varsa paylaşırsa sevinirim.