Babam ve annem birkaç yıl yaşlı bir akrabamıza baktı. O teyze de evin kendi üstüne olan bölümünü noterde babamın üzerine geçirilmesi istediğini bildirmiş. Ama babam üzerine almak için 10 yılı geçirmiş. 2011de olan bi olay. Bir imkanı var mı hala üzerine almanın. Avukata danıştık ama daha bilgi vermedi merak ediyoruz.