İki gündür normal yürürken düştü evde burnu kanadı dün baya kanayınca götürdüm doktora tomografi çekildi bir şey çıkmadı çok şükür ve bademcikleri şişti kaç gündür hasta çok huysuz yemek yemiyor bir şey içmiyor napıcam bilmiyorum sürekli ağlıyor bana bir akıl verin ben ne yapayım ilaçlarını bile zor içiriyorum