Muzisler Merhaba arkadaşlar üç aylık oğlum var, aktif araba kullanıyorum. Doğumdan beri ikimiz arabaya binmeye cesaret edemiyorum illa yanımızda biri olması gerekiyor bebişe bakması için. Bu durumu yaşayanlar nasıl aştı? Yalnız yolculuk nasıl?
_YanakReisinAnnesii Muzisler haydi bismillah deyip tek başınıza arabaya 1 kere binseniz atlatırsınız 😂 zamanla da alışırsınız zaten bu etapta oyalanacağı şeyler verirsiniz eline hışırtılı kitap olabilir pusete asılan oyuncaklar vs olabilir
Demirac19 Muzisler altını değişiyorum, karnını doyuruyorum ağzına emzik veriyorum ama yine de krize giriyor 😅 çok zor oluyor ama sonra mışıl mışıl uyuyor
Emily37 Muzisler kızım 3 aylık bende eşim yada oğlum olmadan kızımla çıkamazdım ama geçen hafta oğlumu hergün dershaneye götürmem gerekti eşimde izin alamadığı için ben götürdüm.kızımı koltuğuna koydum emziğini verdim ağzına sohbet ederek gittik geldik şükür.ağlamadı da arabada gezmeyi seviyor uyuyorda.bundan sonra rahatlıkla çıkarız diyorum.ağlarsada kenara çeker sakinleşene kadar beklerim sonra devam ederim diyorum
Nurcukk01 ilk arabaya çıktığımda 3 kızdık ama kızım öyle bi ağladı ki o zaman 2 aylık falandı ne yaptık ne ettik susturamadım eve bile gidemedim eşim almaya gelmişti sonra sabahlar kısa kısa markete birlikte gitmeye başladık derken alıştı karnı yok altı temiz ise eline oyalanacağı şeyler verip devam ediyorum ara da yine ağlıyor sıkılıyor tabi şu an 1 yaşında ama o ağlarken panik yapmamayı öğrendim tabi bizim şehir içi mesafelerim çok uzun değil maximum 20 km falan
LeyliNil Ben puseti yan koltuğa bağladım onun ıcın aırbag kapatmanız gerek , koltuğu iyice geriye çektim . Tek başımıza çıkıp gidiyoruz bi kere arkaya koydum ağladı yanımda en azından ışıklarda flan ılgılenıyorum konuşuyorum 53 günlük henüz