Babycyprus Benim bebeğim 47 günlük, o da 4 gündür kaka yapmıyor, sadece anne sütü ile besleniyor. Dün tedirgin olup sağlık ocağına götürdüm. Doktor son günlerde çok şekerli, hamurişi şeyler yediysen ondan olmuştur dedi. Sebze meyve ağırlıklı beslenirsen ve karnına bebek yağı sürüp masaj yaparsan düzelir dedi. Herhangi bir ilaç vermeyi uygun görmedi. Gerçekten de son zamanlarda hep hamurişi ve tatlı ağırlıklı besleniyorum🙈