Kizlar daha onceki postlarimda idrar yolu enfeksiyonunda hastaneye yatirildik demistim bizi yarin taburcu ediceklerdi doktor birkez daha idrar testi istedi onda idrar da protein fazlalığı var doktor gelip birsey soylemedi daha sabah gelir sanirim ama brnim icime kusku dustu ajlayanlar icin protein degeri 290 hani onemli birsey varmidir acaba