Merhabalar. Bebegim 1 aylık ve meme+mama besleniyor doğduğundan beri. İlk zamanlar kakasını puturlu kum gibiydi. Son kakalari çok sivi. Aşırı su gibi değil ama böyle baloncuklu sıvı. Rengi hep aynı (hardal sarisi). Bebegim ishal mi acaba? Cok sık yapmiyor kakasını hatta geçen 3 gün yapmadı. Cok sık yaparsa mi ishal belirtisi olur?