dumeka Merhaba herkese; Oğlumun doğum günü için safari-vahşi hayvanlar temalı bir doğum günü yapacağım ama pasta konusunda kararsız kaldım. Fiyatları da aşağı yukarı yakın naked olan 100 TL daha uygun sadece. Sizce hangisi daha güzel? Dinozorlu olanı aslan, zürafa figürlü olacak gibi düşünebilirsiniz. 1- 2- 3-
limonkolonyasi dumeka 1 numara şık ve güzel duruyor 3 çok karışık geldi bana şimdiden güzel yaşları olsun 🎈
EndlessLove_ dumeka 1 numara sade ve güzel görünüyor bence diğeri karışık geldi ☺️ güzel yaşları olsun ☺️
dumeka Superisii afyondayım bir pastaneden iki de butik pastacılık yapan hanımdan fiyat aldım 😊 buralardaysanız memnun kalırsak paylaşırım sizinle ama denemeden önermek istemem
Prens3456 Birinci pastayı bende kendim yapacağım pastaneye gösterdim yapamam dedi çünkü onlar için maliyet ucuz değmez 😀
dumeka Prens3456 ben de kendim yapmayı düşündüm ama oğlum çok hareketli hem de çalışıyorum yetiştirmem zor olur. Yoksa dediğiniz gibi bi pandispanya bi pastacı kremasına bakar, oyuncak olarak hayvanları da aldım zaten 😊
Zeliff dumeka ben naked pastaları daha soft ve sade konseptlere yakıştırıyorum. iddialı tonlarla kullanıldığında pasta sönük kalıyor gibi. O yüzden oyumu son pastadan yana kullanıyorum. Tabi yine sizin tercihiniz☺️ şimdiden kutlu olsun yeni yaşı miniğin🥰
dumeka Zeliff teşekkür ederim 😊 aslında soft olacak haki yeşil ve krem tonlarda her şey. Bi kaç tane de aslan kaplan figürü işte sağda solda çok abartmak istemedim ilk yaşından hatıra fotoğrafı olsun yeter nasılsa hatırlamayacak 😄
dumeka Prens3456 onu da düşünüp aşağı yukarı bi hesap yaptım evde yaparsam yaklaşık 250-300 tlye mal olacak hazır alırsam 400 bir de ya tutturamazsam dengesini sağlayamazsam gerginliği yaşarım ben 😄 100 lira için enerjime yazık o vakitte bi kurabiye börek filan yapmaya çalışırım.