19032020 ek gıdaya direk blw başladım 2 yaşına kadar kendi yedi. Sonra kendi yemeyi bıraktı bi dönem sadece ben yedirdim suan 3 yaşında , sevdiği bir sey olursa kendi yiyor sevmediği bir sey olursa kitap okuyarak ben yediriyorum ,bazen yarısını kendi yiyo yarısını ben yediriyorum. Tek bir doğru yok ya,cocuk kaşık çatal kullanmayı biliyorsa tamamdır gerisi dönemsel değişiyor