Besteee
İlk başlarda 1 aylık civarı emziği tutuyordu ama uzun süre emince dudaklarında pamukçuk oluyor diye vermedim 2 aylıkken 3 aylıkken denedim tutmadı en son uykudan uyanrken verdim biraz aldı kendine gelince tükürdü en sonunda sütünden damlattım verdim biraz çekti tükürdü tekrar tekrar yaptım ve sonunda tuttu artık süt olmadan çekiyor:) emzik tutmasını isteyen ama tutmayanlar için belki işe yarayabilir diye paylaşmak istedim şuan 3 ay 22 günlük kızım