Tospikinannesi11 Cok sukur cocugumu bugun 2m psikiyatriye goturdum gelisim testleri yapildi ama cok şükür korktugumuz gibi bir sey cikmadi (ben otizm bile düşünmüştüm ) akran iletisimi az mutlaka kres dedi doktorumuz :) kuş gibi hafiflemis hissediyrm
Deletedmom_37 Tospikinannesi11 nelere bakıp neler sordular acaba akran iletişiminin az olduğunu nasıl anladılar acaba
Ucansupurge Tospikinannesi11 Dünde benim yeğenimin görüşmesi vardı konusamadik ablamla umarım bizim görüşmede bu sekilde olumludur🌺🌺🥰
Tospikinannesi11 Ucansupurge insallahhh onunda guzel haberini alirsiniz bu konunun ihtimali bile aileyi fazlasiyla yipratiyor
Tospikinannesi11 Deletedmom_37 gelisim testine aliyorlar testtede kullandigi kelimeleri kule yapip yapmadigini komut alip almadigini sosyal gulumsemesini akram iletisiminin ne duzeyde oldugunu isaret etme iletisimi gibi sorular soruldu doktor video istemisti videlarini vektim evde gun icerisinde yaptigi seyleri yapamadigi seyleri ve bir iki videodan sorna dogerlerine bile bakma ihtiyaci gormedi cok sukur krese gidecek 4 ay sonra tekrardan konusalim dedi dil gelisiminde gerilik varmis oda gayet normalmiş kimseyi gormediginden cikmadigindan bakalim umarim surec bizi uyi yerlere goturur :) bir dahaki postta konusuyorz yazarim
Ucansupurge Tospikinannesi11 Kesinlikle öyle eniştem top yekün otizm kararını verdi bile çoktan ama bence alakası yok ablam desen stresli çocuğa yükleniyor 3 yaşında konuşmuyor. Neden konuşmuyorsun konuşsana vs diye kötü ya
Tospikinannesi11 Ucansupurge pwikolojik olarak cok kotu oluyor evet ama ben misal bu zamani cok iyi gecirmeye calistim varsin sonuc negatif ciksaydi bile cpcugumu suclamak yerine daha iyi nasil yaparimi dusunurdum ablanizla konusun lutfen yazik cocuga.. goz temasi ve sizlerle iletisimi var mi minigin
Birbebetoannesi Tospikinannesi11 gözünüz aydı olsun. Sizin adınıza sevindim💐 dil gelişim geriliğini nasıl anladılar acaba ya da bebişin hiç kelimes yok muydu
Tospikinannesi11 Birbebetoannesi cok teskkur eder var kelimelerimiz ama 6 falan anca 21 ayligiz ayina gore geri
Ucansupurge Tospikinannesi11 ablama söylüyorum da üzülüyor ona da birşey diyemiyorum. Göz teması var komutları alıyor oyuncakları amacına göre kullanıyor istediği şeyi göstererek veya elinden tutup götürüp istiyor. Sadece konuşmuyor 3 yaşında neredeyse. Gün içinde sadece yemek yerken tablet görüyor onun dışında oyun kuruyor oyun oynuyor. Yeni yeni bir iki kelime çıkmaya başladı
Birbebetoannesi Tospikinannesi11 19 aylık benim oğlumda 4 5 kelime ama gün içinde kullanmıyor. Sadece anne baba, işine gelince de mama diypr