İkizlerim var 3 aylık birinin kulakları cok güzeldi ama 1 aydır sırt üstü yattığı için kulağını katlıyor sol kulakta açılma olmuş onden bakınca belli olmuyor ama arkadan cok belli. Diğerininde neredeyse doğdugundan beri kulak memeleri hafif kalkık asla sapka taktırmıyor ikisi de nasıl çözebilirim bu durumu yan mı yatırmalıyım acaba?