Phd_m0m poyrazinannesi20 bence saatlerce emmediğinden. Emdikçe süt gelir. Diğerine göre yumuşak olanı daha çok vermeyi deneyin
poyrazinannesi20 Phd_m0m evet sol göğüsüm ters geliyor diye daha az veriyorum şimdi de sağ göğüsum daha sis oluyor mecbur sağdan emziriyorum kesilirse yandimmmm
Phd_m0m poyrazinannesi20 her emzirmede ilk solu verin. Emerse kesilmez. İhtiyaca göre sütü üretiyor vücut
poyrazinannesi20 Phd_m0m ilk solu versem sağ tarafı sis taş gibi kalıyor ilk sol sonra sağ veremiyorum hemen doyuyor bilmiyorum napcagimi sagiyim çoğalır solntaraf sağıncaada
Saada Benimde öyleydi sağ göğüsüm daha dolu oluyordu. İlk önce soldan başlayın aç olduğu zamanlar, onu boşaltsın sonra dolu olana geçsin
Edanurcskn Biz 20 günlük olduk ilk zaman şişti göğüslerim şimdi yumuşak ama süt geliyor neden yumuşuyor acaba