Öncelikle kolik bebeği olan bir anne olarak bütün annelere sabır diliyorum bebişlerinize de acil şifa. Tecrübe edinmiş bir anne olarak belki derdinize deva olur diye bu yazıyı yazmak ve paylaşmak istedim. Öncelikle gaz ilaçları her bebekte farklı etkiler yapabilir ben sap simplex kullandım. Bu ilaç ufak gazları birleştirip çıkışını sağlıyormuş. Bir der biogaia damlayı kullandık. Bu damla da bağırsak florasını düzenliyormuş. Ama bebeğim ne kadar gaz çıkartsa da ağlamaları hiç bitmiyordu. Sabah akşam günlerce ağlayan bir bebeğim vardı. Bir gün bebeklerin gittiği spayı keşfettik. İlk seanslarda çok fazla etki göremedik 4.seanstan sonra etkisi başladı. Hidroterapi sayesinde bebeklerin kasları çok kuvvetleniyor ve rahatla kendi gazlarını çıkartabilmesine olanak sağlıyor. Bebeklerin bağırsak yapısı 3 aydan önce gelişmemiş olması sebebiyle tabi arada sancılar yaşanması normal. Ama bizde gerçekten çok etki etti. O morarana kadar ağlamalar ıkınmalar %80 azaldı. Biz daha 3 seans bayb spaya gideceğiz eminim çok çok daha katkısı olacak. Benim gibi bu durumdan yakınan bebeği ile beraber kendide ağlayan çaresiz annelere umarım derman olur. Bu arada yediğim şeylere dikkat ettim tabiki. Bir gün kimyon çayı birgün rezene çayı içtim, gaz yapan yiyeceklerden uzak durdum. Bebeğimin ayaklarını ve karnını sıcak tutmaya çalıştım, gaz çıkartma masajları yaptım. Benim bebeğim bu yaptıklarımma rağmen rahatlamıyordu. Her bebek başka tabi ama spaya gitmek denemeye değer fazlasıylaa.