Merhaba. Yeni araba almak istediğim için elimdekini satıyorum bebeğim 6 aylık max 3 kere kullanılmıştır yepyeni kutusuyla göndereceğim. Memlekette olduğum için fotolarını atamıyorum ama hiç bir yerinde bir şey yok. İlgilenenler yazabilir mi? İnternetten özelliklerine bakabilirsiniz ekleyemedim buraya resimlerini.