Nurrr3 bu bebekten bebeğe değişiyor, kimse olur veya olmaz diyemez malesef. Olma ihtimali her zaman var. Benim kızım 11 aylık, 2 haftalık olduğundan beri biberon da alıyor, şükür meme reddi yaşamadık.
Ama tereddütünüz varsa alıştırma bardaklarını kullanabilirsiniz. Ucu yine silikon oluyor ama memeye benzemediği için meme reddi konusunda sıkıntı yaşatmıyor.