hasinesoysal Cik Ben kullanıyorum onceden çok iyiydi ama cocuklardan sonra çok zor geliyor sürekli mal ne açıyorum çok şık ama çok zor çoğu zaman başka seriyorum
Cik Kullanışlı oluyormu antre için alacağım antrem çok uzun ama cesaret edemedim süpürürken zor oluyormu ??
baloglum_e Kullanisini bilmiyorum ama çok güzelmiş ekran aldım belki lazım olur :) Üstte kalsın postunuz
Cik baloglum_e bende çok beğeniyorum iskandinav tarz dekorasyon larda ayrı hava katıyor ama temizliği zorsa diye düşünüyorum çünkü artk yolluklar aşırı pahalı okadar para vericem günlük eskileri kullanırım ama bunu arada kullanırım diyorum
Cik hasinesoysal makine süpürüyor mu o aralarda ki kırıntı ip vs yi bide yere yapışıyor mu kaysın istemiyorum antrem 7 metre iki parça alıcam
hasinesoysal Cik valla canım ben süpürge makinesinin başını çıkarıp tek tek araları temizliyorum yani öbür türlü temizleniyor ayrıca sıkı olduğu. İçin ip çekilmesi olmadı ama dersenki tavsiye eder misin hayır çok yorucu