Biz 10 saatlik yolculuk yaptık 2 yaşında oğlumla ama gece uyku saatine denk getirdim gündüz hiç uyutmadım otobüse biner binmez uyudu emzirirkenden örtüsünü örttüm onun için kolaydı ama birdaha çok mecbur kalmadıkça tekrarı olmaz sabaha kadar onu tuttum ani fren olur düşer diye ben perişan oldum tövbeler tövbesi yani 🤣