Nurahsen09 Cly01 tüm kıyafetlerinden bol bol götürüyorum oyuncaklar bakıcı da zaten var götürmüyorum yemeğini önce götürüyordum şu an bakıcı yapıyor yemeğini
zehra58 Cly01 bakıcı da da kıyafet bırakıyorum ben. mesela 5 alt -5 üst kıyafet zıbın hırka yelek corap vs. her dk al ver olmasın magduriyetlikler yasanmasın diye. siz ne kadar ucret vericeksiniz eve götüreceksiniz ya
zehra58 Cly01 eşim sabah 06.45 te bırakıyo. oraya gidince de uyuyo. 3500 veriyorum. zam ıstedide henuz yapmadım.