Canserko 20 ay araları var çocuklarımın. Bazen o kadar zor ki Allah’ım diyorum neden bana bu dünyada cehennemi yaşatıyosun 😂 Sonra bi bakiyorum herşey harika 🤷 İlk zamanlar biraz zor herkes yeni hayatina alışmaya çalışıyor vs ama zamanla yoluna giriyo herşey inan. Bende çok zorlandım naptım ben diye her gün ağladım ama imkanım olsaydı da keşke tadını cikarsaydim. Sizin gibiyken sadece çocuk bakımı, yemek yapiyodum hızlı hızlı. Küçüğü uyutunca hemen büyüğün altını değiştirip kahvaltısını ayarliyodum, azcik zaman geçse herşey sarpa sariyodu malesef. Ama şimdi zor günler geride kaldı çok şükür, ikiside ortalıkta gezinirken oturup keyif yapıyorum, beraber oynuyolar yanlarında uzanıyorum bende o derece. Şuan büyük 2.5 , küçük 1 yaşında ve baya hoşlar arada sorunlar olsa da, umut olsun sana geçecek az sabır 😊