Sevgili anneler benimle aynı durumu yaşayan varsa ne olur yardımcı olun. kızım 1 yaş aşıları oldu dün hemde üst dişler de beyazlık var köpek ve azı dişlerin olduğu yer eli hep ağzında. Bunlardan dolayı yemek yemiyor olabilir ama inanın yoğurt bile yemiyor hiç birşey yemiyor ağzında tutuyor geri çıkarıyor yutkunma eylemi yok çıldırmak üzereyim çok moralim bozuk bu arada emen bebek ne yapmam gerek iştah açıcı verdi doktor zayıf bir bebek mama da yemiyor asla iştah açıcıları verdiğim gibi kusuyor 😢😢