Kızlar 34+1 de doğum yaptım bu haftalarda doğum yapanlar bebekte ne gibi sıkıntılar vardı solunum sıkıntımız var birde doktor 34 haftalıkta olabilecek sıkıntılar dışında stabil durumu diyor en az 3 haftada kalması gerek toparlanması icin dedi iyi şeyler duymaya ihtiyacım var 🙏🏻