8 aylık bebeğim, bulaşma sonucu hasta oldu. Gece neredeyse hiç uyumadı. Burnu sürekli tıkanıyor. Bugün de akmaya başladı yoğun kıvamlı bi şekilde kafası yere eğikken akıyor burnu. Sterimar burun spreyi kullanıyorum şu an sadece ama başka ne yapabilirim? Emzirme sıklığını arttırmayı düşünüyorum, ek gıdayı birkaç günlüğüne bırakalım diye düşünüyorum ama mantıklı mı acaba? Bu sırada da bol sarımsak tüketmeye çalışıyorum, zencefil limon bal hani bize iyi gelen şeyler belki sütümle ona da iyi gelir diye ben alıyorum.