Mehtap08 geçmiş olsun şimdiden. Bizde 3 aylıkken yaptırdık belki ilk çişini yaparken cok aglar sonra bir sey hissetmiyorlar merak etmeyin. Teremicn diye bir krem verdi doktorumuz her alt acmada kremin nerdeyse yarısını pipisine sıkıp bezini kapattik. İlk gun sargiliydi estesi gün sargisini cikardilar oyle daha çabuk iyilesiyor cisi iyilestiriyormus. 3. Gün banyosunu yaptirdik bir haftaya da dikişleri döküldü. Küçük olduğu için cok çabuk iyilesiyorlar merak etmeyin. Bardak falan d kapatmadik biz zaten krem sıktığımız için yapışmadi da.