Merhaba güzel annelerim.. Uyku eğitimi hakkında yeterli bir bilgim yok. İnsanlar ikiye ayrılıyor almalı, almamalı şeklinde.. bbebegim 9 aylık ve tek bir gece yokki size uyuduk diyebileyim.. her gece en az 15 en fazla 40 defa uyaniyoruz. Artık bende ne sabır ne verimlilik kaldı. Fazlasıyla sinirli ve halsiz olmaya başladım. Uyku eğitimine karar verdim. Uyku eğitimi alan annelerimiz nasıl oldu? Süreç çok zor muydu? Ben bebeğimi pek aglatamiyorum çok ağlamalı miydi? nedir ne değildir? lütfen beni bilgilendirin. Eğitmen oneriniz var mı? Bu yola baş koymak üzereyim çünkü artık bende psikoloji kalmadı..