Birkaç gündür uyumaya götürünce çok fazla ağlıyor uyumak istemiyor gece uykusundan uyanıp emzirme saatine kadar uyumuyor ağlıyor o kadar ağlıyor ki çocuğu dövüyorum sanıyorlar aşırı tepki gösteriyor kucağımda bile sakinleşemiyor uyku eğitiminde bile böyle ağlamamıştı neden böyle tepki veriyor olabilir başına gelen var mı