Buse_efe Yaptıran varmı bayanlar eksi yönden sonuç alan vs varmı acaba ileri boyutta şuan amaliyat olacak iki farklı doktor muayne etti biri acil yapılsın diğeri 3 yaşa kadar bekleyin dedi
parlaegegunes Buse_efe benim oğlum 3 yasında oldu kardeşimin doktoru 2 yasına kadar bekletti riskli demiş 2 yaş 3 aylıkken oldu. Ameliyat kolay bizim yarım saatte çıktı ameliyattan sonrasındada beslenmeye dikkat ettik bir sıkıntı olmadı ama yaşı önemli bencede