Merhaba, bebeğim doğumdan beri sadece mamayla beslendi 4.ayımıza giricez ve yavaş yavaş tadımlara başlamak istiyorum doktorumuzada danışacağım ama deneyimlerinizi öğrenmek istedim. Biraz araştırdım 4 aylık bebekler için en erken pirinç unu kaşık mamasıyla başlanabiliyormuş nasıl bir yol izlemeliyim lütfen ?