Sapsikanne Sorum yukarıda 2 gün geciktim çok stres oldum test de yanıltır diye yapmadım varsa da yüzleşmeye hazır değilim zaten
acabahamilemiyim Sapsikanne çoook var ablam öyle kaldı arkadaşom öyle kaldı kondom delik olabilir veya çıkarken içinde kalabilir her şey olabilir
Deletedmom_39 Sapsikanne bana doktorum ‘tek korunma yöntemi sevişmemek’ demişti 😆😆 tüplerini bağlatıp 7 yıl sonra hamile kalanla bile tanıştım
Sapsikanne Acelyam04 inşallah biz de evlendiğimizden beri öyle korunuyoruz ama olmaz diye de bir şey yok tabi
Sapsikanne acabahamilemiyim inşallah yoktur ya bugün de geçsin test yapacağım artık varsa çıkar herhalde 3 gün gecikmeyle
Sapsikanne acabahamilemiyim inşallah hayırlısı tabi çalışmasam yine tamam ama çalışıyorum bebeğime bakıcı bakıyor kaynanam evde bunu o kadar zor büyüttüm ve hala o kadar çok sıkıntı çekiyorum ki oğlumun kardeşi olsun istiyorum ama şu an doğru zaman değil bizim için
Laydaren Deletedmom_39 ay yok artık. Tüp bağlatıp nasıl hamile kalınıyor yaa sevişmekten soğutur insanı
okuyor Sapsikanne 5 senedir öyle korunuyorum. Bir sorun yaşamadım. Kullanım sonrası delik olup olmadigi kontrol edilmeli
acabahamilemiyim Sapsikanne en hayırlsıı olsun ben de çalışan anneyim kızom 3 yaşında evet zor oluyor ama zamanla çok güzel olur ❤
Sapsikanne acabahamilemiyim bakacak kimsen olmayınca o kadar zor ki aldığım para bakıcıya gidiyor kaynanamı ayrı bakıcıyı ayrı nazlıyorum bu haldeyken ikinci bir çocuk ne diyim Allah isteyene versin
laliko35 Sapsikanne hiç bir korunma yöntemi yüz de yüz korumaz ertesi günü hapı içip gebeliğe engel olamayanlar da var
Merveee34 Tosbikkkk evet 🙈işimi her zaman sağlama alırım . Hatta o ay çok hastalanmıştk ailecek ilişkimiz bile birkaç sefer olmustu.Hamile olduğuma inanamadım . Birkaç gün şoktan çıkamamıştım