Mamaaaaa benimde oglum 2 haftalikken başladı gaz sancısı,aglama krizleri,morarmalar…o ağladıkça bende gücümü kaybediyordum,,,yanimda ailem yok, günlerce,hatta birkac hafta uykusuzluğu zirvede yasadim,,,ssonra Instagram da prema.ve.onun anneliği diye bir biyologu takip etmeye başladım,gaz sancısı icin hem öneri hemde müthiş masaj tekniği vardi,masajdan sonra oglum ilkkez 3-4 saat uyumaya basladi,sonrâ da sunnetini de yaptık,tamamen rahatladi,,simdi 3 aylik hamdolsun ağlama krizlerimiz coktan bitti🥰