Meovvmeovv Serayyys çıkarmıyorum valla. Zorunluysa hastane market gibi astronot tulum üzerine battaniye şapka takıyorım ellerinini de tulumun içine sokuyorum
-Ozge- Serayyys Oğlum kasım ayında doğdu kış bebegiydi yani üzerini iki kat giydirip hırkasını montonuda giydirip 2 katta battaniye örtüp heryere gidiyordum şuan 14 aylık yine aynı iki kat giydirip üzerine astronot tulum giydirip çıkıyorum