Doktorumuz 4. Ay kontrolünde bu damlayı verdi D vitamini de ocean marka kullanıyorduk Demir damlasını da aldık çocuk kabız oldu 🤦♀️ Kakasının rengi de değişti. Sağlık ocağı da bir damla vermişti bu sorunları yaşamayalım diye direkt çöpe attım gittik parayla bu damlayı aldık yine aynı sıkıntı 😏 doktorumuza sordum aslında bu damla da çok karşılaştığımız bir durum değil dedi. Araya oğlumun sünneti girdi kabızlık gaz sorunu olmasın diye damlaya ara verdim 5. Ay kontrolünde tekrar sordum doktora 3 4 damla ile başla tekrar dene dedi yine başladım çocuk dün yine zorlanarak kakasını yaptı ve yeşildi 😭 bu damlada böyle sorunlar yaşayan var mı ? Diğer damlalarda da böyle sıkıntılar oluyor zaten artık ne kullanacağımı şaşırdım. Aslında tahlil yapmadı doktor kullanmamı söyledi ama hiç mi kullanmasam acaba