4 aylık bebeğim var cildi çok kuru nemlendirici de kullanıyorum bebek yağı da kullanıyorum olmuyor acaba zeytinyağı kullanan var mı işe yarar mı Zeytinyağı ile yağlasam olur mu Banyodan sonra bir de kızdırıp mı kullanmam gerekiyor acemiyim Kusura bakmayın teşekkür ederim yorumlar için