Sabah kızım ağladı, kucağıma aldım ayağının altı yaraydı bende bir şey çizdi sandım. Ystak odasına girdiğimde yerde açık elektiriği gördüm, kızımı ağıadığı yerde. Elektirik çarpmış. Şuam doktora gidiyorum ama yine sormak istedim ne yapa bilirim bir şey olur mu? Olayın üstündem 3 saat falan geçti ayağını gösterip ağlıyor