durukusunannesi_ Balevlatm yoğurt benim annem hep yoğurtla yapar hiç bir fark yok gayrette güzel oluyor
Birgocmenkustuo Balevlatm yogurt, cay (çaylı kek cok severim), krema, vegan sütler, su ya da pandispanya tarzında yapabilir ne sut ne yag. Ben hic bir zaman sut kullanmam. Krema koyuyorum hem yag hem de sutu çıkarıyorum. Daha lezzetli oluyor benim fikrimce.
Sedaalya Balevlatm ben genelde yoğurt koyarım süt ile nadir yaparım. Deneyin isterseniz gayet güzel oluyor 🤗
35lavanta Balevlatm yoğurt yada su benim bir yakınım sırf suyla yapar ve pamuk gibi olur keki ben hiç denemedim bilemem brn genelde yoğurtla yaparım
Baakpnr- Balevlatm artık süt ve yoğurt yoksa direkt, kola , meyve suyu , fanta , gazoz ve varsa onla yapıyorum hiç fark olmuyor