13 aylık kızlar kilidi falan kapalı asla bişey izletmiyoruz ama elinde gezdirmek istiyor telefonları sakliyoruz ama birisi arıyor mesela görsün kıyamet kopuyor bizde veriyoruz öyle eline alıp oda oda geziyor bunun bir zararı var mı bu huyunu ne zaman bırakır acaba