Kızlar günaydın, 26 günlük bebeğim emzirdikten sonra yandan akıtarak nerdeyse bana göre bütün emdiği sütü kusuyor, reflü böyle bişey mi?
Mamayı da peynir ve kesik kesik kusuyor bu iyi bişey.
Ama anne sütünü neden kusuyor çok sık olmuyor gece mesela kusmadı ama bu sabah çoğunu çıkardı çok aç olmasına rağmen dün akşam da biraz çıkardı elimde hep kusma mendili kıyafet dayanmıyor, normal mi?