AvrupaYakasi Bebegimkq maddi durumunuz varsa yaptırmanızı öneririm. Tüm doktorlar yapılmasını tavsiye ediyor
MillenialMom Bebegimkq ilk dozu yaptırdık bu ay ikinci dozu yaptıracağız, bence tüm aşıları eksizksiz yapılması bebişlerin 🙏🏻
Sekeroglannn Bebegimkq İlk dozu yaptırdık ikinci için 5. ayımızı bekliyoruz. Durumunuz varsa yaptırın. Bebeğim 2 aylıkken amip olmuştu. Doktor rota olmadığı için şükret demişti. Bunun üzerine hiç düşünmedim bile.
Ffak Yaptırdık bu ay da 2. Dozunu yaptıracağız. Kesinlikle yaptır suan bu virüs cok yaygın bi akrabamda yaptırmadı Allah korusun yoğun bakıma yatmıstı çocuk durumunuz varsa yaptır
Bebegimkq Ffak peki yan etkisi oldumu sizde yaptırdığınizda kusunca etkisi gidiyor diyilar benim bebeğim birz kusan bebek
Bebegimkq AvrupaYakasi yan etkisi oluyormu yaptirdiginda benim bebeğim boğulan ve kusan bebek etkisi gidiyor diyolar kusunca. Birde fiyat nedir
AvrupaYakasi Bebegimkq menenjitle birlikte yaptırdık. İkisi toplam 2200 tlydi. Her bebekte farklılık gösterir ama 4-5 gün boyunca çok huzursuzdu bebeğim, gündüz uykularına geçemedi ve biraz ateş yaptı.
birkzannesi Bebegimkq yok canm hiç bir yan etkisi yok öyle dedi hemşiremiz ücreti 1040 tl bir doz fiyatı
Sekeroglannn Bebegimkq 1040 Tlydi biz aldığımızda. Herhangi bir yan etki görmedik.Benim bebeğim de baya kusan bi bebek 😬
iremovic Bebegimkq biz de yaptırdık ilk seferde biraz ateş yapmıştı ama bir gün sürdü başka bir sorun yaşamadık mutlaka yaptırın rotadan ölen bebekler var Allah korusun tüm bebekleri
Sedaalya Bebegimkq yaptırdık 2 doz. Önemli bir hastalık. İmkan varsa kesinlikle yapılmalı. Yan etkiside yok. Ağrı acıda yok ağızdan veriliyor ilac
Eminecak Bebegimkq ben yaptirdim çünkü görümcemin oğlu rota virüsüne yakalanmisti ve çok kötü olmuş o yüzden hiç düşünmeden yaptirdim.
Raniird Bizde yaptırdık bu ay 3. Dozu olacağız kusma yapmıyor bir kaç gün hafif ishal yapıyor eğer kusma probleminiz varsa aşıdan yarım saat önce ve yarım saat sonra beslememiş olun aşıdan sonra da yatırmayın hemen 😇