Günaydın kızlar 7 aylık bebeğim var geçen ay ek gıdaya başladık kabız oldu doktora götürdüm kaleido probiyotik verdi şuan kullanıyoruz fakat bebeğim 3 gündür sürekli kaka yapıyor günde 5 6 7 defa kaka yapıyor az az ishal gibide değil pişikte oldu az doktora götürsem mi