Emreninannesi- Anneler oğlum 10 aylık yürümeye başladı şuan 11,5 aylık son 4!gündür sağ ayağını parmak ucunda basmaya başladı solu tam basıyor bu da oğlumun dengesini bozdu yürürken şimdiye kadar ikisini de tam basıyordu neden böyle yapar ki