Bebeğim 4 ay 24 günlük baya baya bir uyku gerilemesi var ,önceleri arabayla çıkıp gezdiriyoduk sonra dedik bu böyle olmayacak kar geliyor bebek arabası ile evde gezdirip uyutuyoruz, uykuya çok direniyor , onun dışında sadece anne sütü alıyor geceleri 2-2 buçuk saatte bir kalkıp emiyor, müzik le uyutuyorz çit sese uyanıyor, dönmeye başladı ve evde muhabbet kuşu gibi çığlıklar atıyor sürekli , uzulunce istediği olmayınca dudak buzmeye falan başladı ,eskiden hergun kakasını duzenli yapardi,bir süredir 5 günü buluyor kaka yapması, bizde durumlar böyle ,sizin bebisler bu ayda nasıl