minikMarquez siz de çok zor bi
doğum yaşamışsınız benm annem daha önce gelse bu kadar yorulmazdım belki o gelince çok rahatladım çalışan bir kadın annem izin alıp geldi şehir dışında yaşıyor sağolsun buzluğumu falan doldurdu.tüm iznini evde benmle geçirdi. Ama ben depresyondan ona bile kötü davrandım. Lohusalık berbat bişey, ilk çocuğum ilk deneyimim , yaşım 35 , 2. Çocuğa çabuk karar vermem gerekiyor sırf bu depresyondan bel ağrılarından karar veremiyorum çocuğum tek kalsın da istemiyorum bende resmen travma oldu doğum. Spinal sezaryen oldum ama ani doğum kararı olduğu için aşırı heyecanlandım o belime vurulan iğneler de aşırı gerdi beni biraz rahatlatacak bi ilaç gibi bişey yapar mısınız dedim, beni kısa uyutmuşlar. Bebeğimin doğduğunu göremedim ilk temasımız olmadı.bi uyandım herşey olmuş bitmiş hem belden uyuştum hem de uyuttular beni.bebeğimi ertesi gün küvezde görebildim ilk. Kucağıma bile alamadım.ben hala bebeğimin düzeni bozulmasın diye bi yere gitmiyorum. Aynı sizin gibi gelin siz sevin diyorum. Misafir hazırlığı bebeğe tek başına bakıyorum. Belim kopuyor resmen misafir gelince, sağolsun kuzenlerim destek oluyorlar ama sonuçta benm evim ben olmadan olmuyor hazırlıklar illaki yoruluyorsunuz.siz de bnm gibi titizseniz işiniz daha da zor, inşallah belimizde kalıcı bi sorun olmamıştır ben de doktora gideceğim bu konuda dayanılmaz oluyor bazen ağrılar