annekuzusu18 İyi akşamlar eşime çıkmış elektrik ilk defa yattı son ödeme pazar günü yani 5 inde görünüyor ama şuan ödenecek bir fatura yok elimizde nasıl olucak anlamadım, işleyiş nasıl oluyor bilen varsa bilgilendirirse sevinirim
Susllu1921 Balkupum2505 sizin adınıza mı yatıldı yoksa eşinizin mi birkaç kişi eşinizin e devletine bakın dedilerde baktık da yatmamış ayrıca bir kere 500 lira aldım sayfaya baktığımda teslim edildi tamamlandı diyor o ödeme bir kere tek mi veriliyordu
Balkupum2505 Susllu1921 basvuruyu kim yaptiysa onun adina yatiyor. Siz basvuru yaptiysaniz esinize yatmasi imkansiz. Basvuru durumunda ise devam ediyor yazmasi gerekiyo
Ozge_5555 kuzey_arin2019 valla o belli olmuyor olana da çıkıyor olmayanada çıkıyormus şans deneyin şansınızı
MinnakAsel Fatma99 arkadaşlar ptt ye gitmeniize gerek yok e devlet üzerinden ptt ile elektirik faturası ödeme yazın arama motoruna siz online odiyebiliryorsunuz misal bizim elektirik yardımı 173 faturam 400 geldi abone numarasıni bilgilerini girince 173 düşüyor sistem geriye kalan paranı banka kartı kredi kartı hangisi varsa odiyebilirsiniz yardım eşimin adına ama faturayı online ben ödüyorum
Ozlemdolugan MinnakAsel peki başka birinin faturasını ödeyebilir miyim annemin falan mesela oturdugumuz eve çünkü iskan yok fatura gelmiyor
MinnakAsel Fatma99 online ödeyin PTT gidip sıra beklemenize gerek yok üstte yazdım detayı okuyabilirsiniz
manikeneko666 Balkupum2505 merhabalar, bir kaç aydır bu 1200 TL yardımı alıyorum eşim bugün sigortalı oldu acaba sizin asgarî ücretten mi yatıyor maaş bizim sigorta başladı diye yardım kesiliyor diye korkuyorum:(
Balkupum2505 manikeneko666 mrb. Ewt asgari ücretten yatiyor.. aynisi arkadasimin basina geldi kesildi ama emin olmak icin 144ü bi arayin isterseniz
manikeneko666 Balkupum2505 teşekkür ederim yazdığınız için umarım kesilmez :( aradığımda belli olmuyor dediler bazılarının kesiliyor bazılarının kesilmiyor dediler
Balkupum2505 manikeneko666 kendileride ne yaptiklarini bilmiyolarki mantikli bi cvplari yok neyse insallah kesilmez