Merhaba arkadaslar 2 yaşındaki bebegim dün soğukta üşüttü akşam acile gittik boğazda şişme var dedi 2 ateş düşürücü 1 antibiyotik verdi ateşi sürekli çıkıp düşüyor ilaçlar fayda etmiyor aynı durumu yaşayan varmi başka doktora götürmem gerekirmi acaba ?