justgotmom hiç ateşi olmadı ama bende sizin gibi korktum enfeksiyon mu oldu diye. soruyordum acıyor mu diye acımıyor derdi hatta çok tuttuğu için çişten hemen önce beyaz bir sıvı gelmişti bir keresinde içim rahat etmedi doktora gittim bütün tahlilleri temiz çıktı, doktorumuz henüz küçük daha tam alışmadığı için tutuyor demişti, aslında buda bir süreç yani çok afaki bir durum değil beklenen bişey, bende kendi haline bıraktım ta ki kendisi farketti tuttukça canı yanıyor, çişini yapınca daha rahat ediyor bu şekilde zamanla oturdu