22 günlüğüz ilk bebeğim
Başından beri geceleri sürekli uyanıyor ilk zamanlar uyumuyor diyebilirdim hatta ama şimdi uyuyor bazen gene uyumadigi oluyor tabi ama gece uyuduğu her gece değişik sesler çıkarıyor uykusunda ııı der yada değişik sesler sonra aglama moduna geçer gündüzleri deliksiz uyuyor hatta uyanmiyor bile emip uyuyor emip uyuyor bazen emerken uyuyor emerken uyumadin uyandır yada gündüzleri uyandır diyorlar ama kendi uyanmadigi sürece uyandiramiyorum. Gece sürekli uyanması acaba bir sebebi mi var diyorum doymuyor mu ama gündüz de aynı şekilde emiyor valla bir fikri olan varsa yada aynı durumda olan yazarsa sevinirim