Lara17 Uyurken kızımı yanıma aldım ona yan yatarken sezeryan dikişin üstü şişmiş şuan korktum kötü bir şey mi?
lceLady Lara17 akıntı vs olmadigi sürece sorun yoktur. Ne kdr oldu dogum yapalı? Eger yeni ise ödem şişlik vs olması normal. Ama bombelik her zaman olacak eskisi gibi dümdüz olmaz. Ha olur ama spor şart özellikle karın egzersizleri
Lara17 lceLady 1ay 15gün oldu dün biraz ağır kaldırdım acaba ondan mı şişti. Karnım var ama onun altı hemen
Anestezisttannee Şişlik olması normal, kızarıklık cokk ciddi kızarıklık akıntı vs yoksa problem yoktur. Enfeksiyon kapmadigi sürece bişey olmaz
Lara17 Anestezisttannee ama hiç şiş değildi o kadar orası dün ağır kaldırdım biraz birde yan tarafıma yatıp kalktım sürekli bebeğime bakarken